piątek, 27 grudnia 2013

Szydełkowe skarpetki dla dziecka

Witam wszystkich po świątecznie. 
Dziękuję bardzo za życzenia i cieszy mnie, że wielu osobom podobała się bajka z poprzedniego posta. Może jeszcze kiedyś coś napiszę, bo przecież każdemu wolno. Sieć w końcu przyjmie wszystko.
Mając trochę czasu od świątecznych porządków postanowiłam wydziergać dla mojego Szkraba takie oto ciepłe skarpetki.
Opis wykonania znalazłam u Eli, 
 ale jak zawsze musiałam pokombinować po swojemu, bo miałam cieńsze szydełko, więc mam tam więcej okrążeń i dodałam jeszcze ściągacz
 "Małym nóżkom" się podoba, zwłaszcza, że sama może je sobie założyć.
Muszę jeszcze tylko dokupić takie specjalne farbki, czy też flamaster, żeby domalować na spodzie absy. Nie wiem, jak to się nazywa, ale poszukam w necie.
Życzę Wam miłego dnia. 
Uściski :)

16 komentarzy:

  1. Przesłodkie , milusie pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne skarpetki :-) Idealnie pasują :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aj Ty szydełkowa zdolniacho :) Pozdrawiam i całuski przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najważniejsze, że właścicielka zadowolona:) A bajka o aniołku i mnie się bardzo spodobała. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepsze do biegania po domu, bo dzieci nie lubią kapci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I calzini sono molto carini.
    Grazie per il link.
    Bye, bye Elli

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely and cute!!!
    Have a nice evening.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale Ci fajnie byly :) A najwazniejsze, ze malutka zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Skarpety świetne. Ale abs ważny. Moja Ala nie wyrabiała na zakrętach i robiło się niebezpiecznie. Aż zakupiłam lateks w płynie i zamiziałam wszystkie skarpety.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ słodziutkie te skarpetki!!! Prześliczne są!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ słodziaki na tych małych nóżkach:))) Śliczne skarpetki:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. ale fajne skarpeteczki :) muszą być bardzo cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za komentarz :))