piątek, 20 grudnia 2013

Wyniki Candy

Witam Wszystkich, a zwłaszcza tych, którzy czekają na wyniki mojego Candy.
W zabawie wzięły udział...

 ... a szczęśliwa łapka Lilianki wylosowosała...
 Serdecznie gratuluję zwyciężczyni i proszę o podanie adresu do wysyłki, na mój adres e-mail
 szydelkowa.mama@gmail.com

Liliance tak bardzo spodobało się mieszanie w pudełku z losami, że bawiła się tak jeszcze  przez 5 minut
 Bardzo zajmujące było wyrzucanie papierków i wkładanie ich z powrotem do pudełka.
Na koniec pokaże Wam moje ostatnie dziergadełka.
Dzwoneczki z braku choinki pozowały na moim palcu, jak zwykle miałam problem z dobrym usztywnianiem, no ale cóż, może na drzewku będą się lepiej prezentować.
Pozdrawiam Was serdecznie i wracam do przedświątecznych porządków :)

12 komentarzy:

  1. gratulacje i dzięki za zabawę...a dzwoneczki fajniusie :)
    pokaż jeszcze jak już na choince będą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lalallalalallala
    Super :) dziękuje pieknie Liliance za szczęśliwe dla mnie losowanie :)

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwyciężczyni i zazdroszczę szczerze. Dzwoneczki są przepiękne. Twoja córcia ma piękne imię - jak moja mama.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla zwyciężczyni.
    Dzwoneczki ładniutkie. Ja swoje właśnie przedwczoraj usztywniłam i wczoraj wystawiłam na bloga.
    Kupiłam gotowy krochmal o nazwie ,,Ługa,, Nalałam trochę do miseczki (nie rozcieńczałam płynu), namoczyłam dzwoneczki. Wyciągałam po jednym wyciskając nadmiar krochmalu w dłoni, mokry podsuszyłam żelazkiem przez ściereczkę. Wilgotny nałożyłam na kieliszek w kształcie dzwonka, uformowałam i dosuszyłam suszarką do włosów. Nawet gdyby były jeszcze troszkę wilgotne a są uformowane wystarczy powiesić doschną nie zmieniając kształtu.
    Życzę wielu radosnych chwil w przygotowaniach przedświątecznych.
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuję się pod sposobem Doroty obiema rękami ;) Jest niezawodny. Dzwoneczki na pewno będą świetną ozdobą na choince :)))

      Usuń
  5. Gratuluję wygranej. Lilianka piękne imię Dzwoneczki są kolorowe, śliczne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. A już myślałam,że się na rękawice załapię;)...peszek;)
    Gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  7. Le tue campane sono molto belle!
    Per mettere in forma devi "riempire" con qualcosa fino la asciugatura completa. Io uso spesso piccole bottiglie di plastica (0,5l) quando taglie la filettatura è perfetto. :-)
    Tanti auguri di un buon Natale
    Bye, bye Elli

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla wygranej :) Moj maluch tez sie kartkami z candy bawil, az musialam zbierac po calym domu ;) Dzwoneczki bardzo ladne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za zabawę :) Piękne dzwoneczki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za komentarz :))