poniedziałek, 30 grudnia 2013

Kwadraty babuni i chwalę się prezentem

Dzień dobry Moi Drodzy, a może Moje Drogie, bo chyba raczej same kobietki mnie odwiedzają.
W te Święta, moja Rodzina nie miała problemu z prezentem dla mnie, bo co dostałam? Oczywiście włóczki :)

 Trzy motki Hilamaya, z której "coś" powstanie ubraniowego, ale jeszcze się zastanawiam co.
Bardzo lubię fiolety, więc kolor idealny.
 Kolejne to cztery motki (nie chciałam fotografować wszystkich bo dziecko mi się tą włóczką bardzo interesuje) Olivin KRISTAL.
Włóczka srebrna i włochata. Zastanawiałam się, co można z takiej wydziergać i stanęło na chuście, której początek już widzicie. Jeżeli, ktoś ma inny pomysł na wykorzystanie tej włóczki, to będę wdzięczna za uwagi, bo może wykorzystam w przyszłości.
 Mój M. poszedł na łatwiznę i powiedział, żebym sobie kupiła jaką chce, bo on się na tym nie zna. Więc padło na mojego ulubionego "Kotka" i jeden motek Red Heart Baby.
 Wydziergałam też trochę kwadracików babuni, których opis i schemat możecie zobaczyć tutaj.
 Bardzo podoba mi się ten wzór, jest prosty, ale wg mnie bardzo efektowny.
Jak już będę miała całość, to się pochwalę, co z nich powstało.
Życzę Wam udanego Sylwestra i Szczęśliwego Nowego Roku. 
Uściski :))

16 komentarzy:

  1. no to się będzie działo!! :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe prezenty :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie jak rodzina wie co Cię interesuje i kupuje to co Ci się przyda i mam nadzieję sprawi radość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najważniejsze, że prezenty trafione... Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, zazdroszczę takich prezentów! Prawdziwe rarytasy. A kwadraty babuni wyglądają bardzo obiecująco :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Grazie per gli auguri :-)
    Auguro un buon anno nuovo anche a te
    Bye, bye Elli



    OdpowiedzUsuń
  7. The best gift,happy crocheting!:)
    Have a nice 2014.!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajne wełenki , będziesz kochanie miała zajęcie na jakiś czas .
    Czekam z niecierpliwością na końcowy efekt kwadratów .
    Pozdrawiam Gorąco
    I Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietne prezenty! A wiesz, ze robie wlasnei chuste z tego samego wzoru? Czarna ze srebrna nitka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo miło jest widzieć zadowolenie i chęci do działania , musimy sobie pomagać w tym blogowym świecie to na tym polega nasza blogowa przyjaźn -super kolory i świetne kwadraciki co to będzie?
    Wszelkiej Pomyślności w Nowym Roku życzę Dusia

    OdpowiedzUsuń
  11. Nooo ale prezenty! Takie prezenty szydelkomaniaczki lubią najbardziej ;))))
    Szczęśliwego Nowego Roku ! ! !

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne włóczki :) super prezent. Chusta będzie fajna z tej włóczki

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prezenty :)))) Ciekawi mnie co z tych kwadracików za dzieło wyjdzie? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne włóczki i świetne kwadraciki - jestem ciekawa co z nich powstanie :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Dużo weny, zdrówka i radości :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę Ci w tym Nowym Roku 2014 wszystkiego co najlepsze:zdrowia, samych radosnych, pogodnych dni, spełnienia wszystkich marzeń, realizacji wielu ciekawych pomysłów.
    Ładne kwadraciki wydziergałaś. Zazdroszczę prezentu włóczkowego.
    Dorota

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za komentarz :))