poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Nowe etui na telefon

Mój poprzedni telefon zaczął odrobinę "wariować', więc mąż postanowił zrobić mi prezent i kupił nowy.  Dostałam smartfona i okazało się, że sama również muszę sobie zrobić prezent, ponieważ mój poprzedni pokrowiec na telefon jest za mały.
 Ucieszyłam się, ponieważ miałam okazję zastosować prosty i ładny wzór, nad którego wykorzystaniem zastanawiałam się od jakiegoś czasu. Dzięki temu z resztek czerwonej włóczki powstało moje nowe etui.

 Tak prezentuje się bez telefonu, ...

 tak w zbliżeniu, .....

 ... a tak z moim nowym aparatem telefonicznym.
 Uważam, że wyszedł całkiem ładnie. Miło jest mieć coś nowego, zwłaszcza gdy ma się świadomość, że wykonało sie to własnoręcznie i, że narazie jest to jedyny egzemplarz.
 Uściski dla wszystkich :))

1 komentarz:

  1. Lubię takie praktyczne wykorzystanie resztek włóczki :) Bardzo ładne etui w ślicznym kolorze! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za komentarz :))