piątek, 23 sierpnia 2013

Moje bransoletki

Jak w tytule. Dziś pokażę, jakie sobie zrobiłam bransoletki. Na razie tylko dwie, bo nie lubię przesadzać z ilością biżuterii. Będą mi pasować do kolczyków, które wcześniej sobie wydziergałam, a co najważniejsze mogę je nosić w domu, przy dziecku, bez obaw, że przypadkiem zrobię Małej nimi krzywdę.

 Proste i szybkie w wykonaniu. Inspirację znalazłam na blogu "w wolnej chwili" o tu.

 Można je wykonać w różnych kolorach, co kto lubi i nosić nawet po kilka naraz.

Moja ulubiona turkusowo - brązowa.

Do czarno-różowej dorobiłam sznureczki, do zawiązywania, a tą z turkusem zapinam na pętelkę i mała kuleczkę.
Udanego sobotnio - niedzielnego wypoczynku Wam życzę :)).

5 komentarzy:

  1. Ciekawe jaki będzie nastepny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne i ciekawe wzory wymyśliłaś - pasują na bransoletki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne bransoletki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne i ciekawe bransoletki :)
    Pozdrawiam A.Gałązka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za komentarz :))