poniedziałek, 4 listopada 2013

Zielona czapka dla rudowłosej

Witajcie moi Drodzy.
Jak Wam minął długi  weekend? Mam nadzieję, że te wyjątkowe dni spędziliście spokojnie i co najważniejsze bezpiecznie (wiadomo co się dzieje na drogach).
Dzisiaj pokażę kolejną czapkę (gwiazdki i anioły wciąż czekają na moje lepsze dni).

Tym razem zieleń. Czapka w wykonaniu bardzo prosta. Początkowo idą na przemian: jeden rząd półsłupków, potem słupków. Dopiero pięć ostatnich rzędów wykonałam pęczkami (bardzo je lubię).
Włóczka to akrylowa Dora, Madame Tricote. Z lekkim połyskiem i wydaje mi się jakaś taka "mniej włóczkowa" niż np. Kotek. Ten kolor mnie jednak zachwycił.
Uznałam, że dorabianie jakichkolwiek kwiatków, czy kokardek było by przesadą, bo czapka sama w sobie jest ozdobna.

 Tutaj na głowie właścicielki (chyba zadowolona).
Teraz zabieram się za kolejną czapkę i rękawiczki, które już u mnie zamówiono, pomimo pięknej pogody na zewnątrz.
...
Chcę jeszcze dodać, że moje różowe etui na szydełka, przypadło do gustu bratanicy. Małe dziewczynki kochają róż, więc będę sobie musiała wydziergać nowe, ale tym razem w innym kolorze.
Pozdrawiam Was serdecznie i bardzo dziękuję za odwiedziny, i wszystkie miłe słowa jakie pozostawiacie w komentarzach :))

19 komentarzy:

  1. zieleń dla rudowłosych jak znalazł :)
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, zwłaszcza ten kolor wg mnie jest piękny :)

      Usuń
  2. Rewelacyjna czapka :-) Kolor cudowny.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. super, muszę też pokombinować z pęczkami, fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna czapeczka, śliczny kolor i ten połysk.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna czapka, a kolor super dla rudowłosej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Very nice green hat!!
    Greetings and good luck!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny kolor :) w tym sezonie butelkowa zieleń jest bardzo modna..
    a nam długi weekend przebiegł baaaardzo spokojnie, nigdzie nie jeździliśmy, jak co roku, bo mamy auto w naprawie... no ale w końcu, za zmarłych można się wszędzie pomodlić..

    OdpowiedzUsuń
  8. hej :) dzięki, że popierasz to co napisałam odnośnie wyceny rękodzieła :) kurde kto jak kto, ale chyba mamy-dziewiarki rozumieją się najlepiej ;) widzisz, a ja dzięki temu, że napisałaś trafiłam do Ciebie :)
    pozdrawiam!
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna czapka w ładnym kolorze!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super! Bardzo mi się podobają rude włosy w połączeniu z zielonymi dodatkami.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za piękną czapkę.
    Mama

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna czapeczka :) akurat na obecną pogodę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za komentarz :))