czwartek, 14 listopada 2013

Błękitny komplecik

Cześć Kochani.
Witam nowych obserwatorów mojego bloga, tych "starych" oczywiście też, bardzo się cieszę, że jesteście, bo to oznacza, że moje prace budzą zainteresowanie.
Jakieś dwa, a może i trzy tygodnie temu cioteczna siostra zamówiła u mnie, dla siebie czapeczkę oraz rękawiczki, z jednym palcem. Niestety musiała sobie na nie trochę poczekać, ponieważ ja gapa, nie zakupiłam odpowiedniej ilości włóczki i kiedy zorientowałam się, że mi zabraknie, to nagle był długi weekend.
Na szczęście już skończyłam i oto, można podziwiać (hi hi) płody mojej pracy.

Komplet miał być niebieski z szarym wykończeniem.
 Czapka robiona tak, jak czerwona z tego postu. Jedyną zmianą jest oczywiście kolor i kwiatek, który dziergałam "z głowy".
Rękawiczki są naprawdę duże i nauczyłam się je robić od Kasi. Jestem jej bardzo wdzięczna, że na swoim blogu przygotowuje tak, szczegółowe opisy.
 Tak wygląda na ręce. Myślę, że do skrobania szyb zimą powinny być idealne.
Oby spodobały się właścicielce :)
To tyle na dziś. Trzymajcie się ciepło.
Pozdrawiam J.
 

23 komentarze:

  1. Na pewno się spodobają, bardzo ładnie wyszedł Ci ten komplecik. Kwiatek ekstra pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny komplet :-) Cudne kolory.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne połączenie kolorów oraz fajne wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny ten komplecik, ślicznie wyszedł ten błękit w połączeniu z szarym,
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny niebiański komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny komplecik wyszedł ,już łapki nie zmarzną

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny zestaw. Kolorki prześliczne. Nie próbowałam jeszcze dziergać rękawiczek, nawet nie wiem jak to ugryźć. Masz jakiś wzór? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po wzór odsyłam na blog kasiulkowe prace szydełkowe, w poście podałam link, wystarczy kliknąć na "Kasi".
      Rewelacyjnie tam wszystko wytłumaczyła.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Super! Tez chcialabym zrobic rekawiczki szydelkiem, ale jakos sie boje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę Cię, takie cuda dziergasz, a rękawiczek się boisz? Pewnie sobie żartujesz :)

      Usuń
  9. Piękne i moja ulubiona kolorystyka !!! Szarości zawsze dobrze wyglądają z błękitem !

    OdpowiedzUsuń
  10. cudne masz tutaj rzeczy :) od dzisiaj będę stałym bywalcem :)
    pozdrawiam i zapraszam do zajrzenia w wolnej chwili do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczny komplecik!!!
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny komplecik :) uwielbiam połączenie błękitu z szarym :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny kolor ma ta włóczka :-)
    Komplecik wyszedł wspaniały.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny komplecik i kolorek też super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne robisz kompleciki, takie przemyślane. Zawsze z ozdobnym akcentem. Widać, że robisz to z sercem :))))

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny komplet! Jeszcze nie robiłam takich rękawiczek, muszę kiedyś spróbować :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komplecik jest super, sama bym taki ubrała :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za komentarz :))