piątek, 8 sierpnia 2014

Candy wygrane, nagrody wysłane.

Dobry wieczór Wam wszystkim.
 Pewnie pamiętacie, że w moim rocznicowym Candy nagrody wygrały dwie świetne dziewczyny, Diana i Mika. Obydwie, jako nagrodę wybrały sobie poszewkę z african flower. Do Diany poleciała ona już jakiś czas temu, a do Miki mam nadzieję, że dotarła dziś.
W każdym razie chcę Wam je dzisiaj pokazać.
 Poszewka w szarościach dostała się Mice. O takie kolory poprosiła i z prawdziwą przyjemnością spełniłam jej życzenie.
 
Diana lubi niebieskości, a w połączeniu z szarym dało to ciekawy efekt.
 

Tak poszewki prezentują się razem z tyłu oraz z przodu.
Przyznam się Wam, że poszewki, to jest coś, co lubię najbardziej dziergać. To łączenie kolorów sprawia mi niesamowitą przyjemność. Miałam trochę tremę, czy dziewczynom się spodobają, ponieważ Mika sama super szydełkuje, a Diana również wykazała ogromny talent w tej dziedzinie (kto do niej zagląda ten wie), ale swoim nieskromnym zdaniem sądzę, że chyba podołałam zadaniu.
Dobranoc Moi Drodzy :)


 

24 komentarze:

  1. Jestem ciekawa jak naprawdę wyglądają, bo na zdjęciu to zupełnie na szare nie wyglądają. Muszą być bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ta dla Miki, to szarości zmodyfikowane, miały być od białego do czarnego, ale z szarym. Diana chciała niebieskości, ale też z szarym tłem. U mnie na kompie wyglądają prawie tak, jak w rzeczywistości, zwłaszcza na tych zdjęciach, gdzie są razem :)

      Usuń
  2. widziałam tą poszewkę już u Diany :) piękne zrobiłaś im prezenty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja widzę że przegapiłam rozdanie a buuuu
    :P
    piękne !

    OdpowiedzUsuń
  4. Obydwie są obłędne, uwielbiam te afrykańskie kwiaty! Szara jest po prostu cudna, wspaniale szydełkujesz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ci dziękuję za tą niesamowitą poszewkę jest piękna, połączenie kolorów niesamowite, piękniejsza niż w moich marzeniach a co jak co marzyć to ja umiem

    OdpowiedzUsuń
  6. Entrambe le federe per cuscini sono bellissimi!
    Fortunate le vincitrici.
    Buon Weekend
    Bye, bye Elli

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te podusie ,pięknie wykonane .Możesz być dumna z takich ślicznych udziergów .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne:) Świetnie dobrałaś kolory, wykonanie idealne:) Cudo:)))
    P.S.
    Z jakiej włóczki je szydełkowałaś?

    OdpowiedzUsuń
  9. Poduchy kwiatowe super. Świetne mają kolorki.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne poduszeczki, gratuluję dziewczyną wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Poszewki wyszły rewelacyjnie! Bardzo fajnie dobrałaś kolorki! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne podusie podoba mi się te troszeczkę inaczej połączenie kolorków w tym kwiatku :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie dobrałaś kolorki, a i wykonanie - fiu fiu fiu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jolu, przecudnie wyszły i te kolorki tak gustownie dobrane. O samym motywie nawet nie wspomnę - bo chyba nie ma sobie równych. Piękne poszewki (oczywiście pracochłonne, ale warto dla takiego efektu poświęcić tyle czasu)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne poszewki :) Taka poducha ozdobi każdą kanapę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jolu, u mnie nadal remont, wiec nie mam internetu. Pisze tutaj bo najlatwiej a jak juz będę miala normalniejszy dom to napisze jrsxcze raz :) Przesylka oczywiście dotarla. Poszewka jest przeurocza. Jestem nią zachwycona. Dziękuję pieknie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe poszewki! Widzę, że ciągle dziergasz bez wytchnienia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za komentarz :))