czwartek, 17 lipca 2014

Co wysłałam do Kiry?

Właśnie dostałam wiadomość od Karoliny, że moja paczuszka wymiankowa dotarła do niej, więc już na gorąco dzielę się z Wami, co to było.
 Turkusowe etui na telefon.
 Mała sówka.
Kolczyki i komplet sześciu podstawek pod kubeczki.
Tak prezentowała się całość i wiem, że najbardziej Karolinie, do gustu przypadły kolczyki.
Mam nadzieję, że jest chociaż w połowie tak zadowolona jak ja.
Jeżeli ktoś nie widział, co ja dostałam, to zapraszam tu.
Życzę Wam miłej nocki.
Moc uścisków i wracam do szydełkowania :))
 

19 komentarzy:

  1. Super rzeczy jej wysłałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne prezenciki, takie energetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same śliczności zrobiłaś a ta sówka urocza

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie śliczne kolory i sama zawartość paczki też robi wrażenie, a ta sówka - urocza. ciekawe, co dziergasz (obstawiam, że poszewki na poduchy - jako prezenty w candy) :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przygotowałaś urocze prezenciki :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie przecudne rzeczy otrzymałaś:).

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne prezenty, jednak moim faworytem jest sówka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Very beautiful!!!
    Happy weekend,greeting.

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze te dziergadełka wysłałaś. Takie kolczyki też bym chętnie nosiła.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cuda! Sówka jest świetna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prezenty! Sówka jest urocza! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie ma to jak udana wymianka:) a sowę skądś znam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne prezenty zrobiłaś dla Karoliny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za komentarz :))